Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

ΕΝ ΑΡΧΗ

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ....(ελπίζω)


Αγαπητές κυρίες,αγαπητοί κύριοι,
είναι αρκετός καιρός τώρα που παρακολουθώ τις αναρτήσεις στα blogs σας στις οποίες γράφετε
ότι σας έρθει στο "ακατοίκητο"και επειδή μου αρέσει αυτό, αποφάσισα και εγώ να κάνω μια απόπειρα να γράψω γιά όλα
αυτά που περνάνε από το δικό μου ακατοίκητο..(χωρίς εισαγωγικά).
Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή,ήρθα στο κόσμο αυτό πριν από 36 χρόνια και απ'ότι μου είπε η μανούλα μου δεν
την ταλαιπώρησα πολύ,αν και γεννήθηκα πάνω από 5 κιλά,είμαι το δεύτερο από τα τρία παιδιά στην οικογένεια μου.
Η ζωή μου μέχρι τώρα είναι ήρεμη και συνηθισμένη χώρις ιδιαίτερα προβλήματα,μέχρι τα πρώτα μου "αντα"όμως ήμουν ένας
άνθρωπος που φοβόμουν να παραδεχτώ τα πραγματικά μου θέλω, έτσι είχα σηκώσει φράγματα και εμπόδια για να
εμποδίσω τα συναισθήματα μου να εκδηλωθούν και έτσι όπως ήταν λογικό κάποια στιγμή ξεχείλησαν και κινδύνεψα να
με πνίξουν, πέρασα μερικά δύσκολα χρόνια μέχρι να μπορέσω να ισοροπήσω,ευτυχώς όμως τα κατάφερα,
Αρκετά με το παρελθόν ας αναφερθώ σε κάτι που συμβαίνει τις τελευταίες εβδομάδες στη ζωή μου,και με έχει κάνει να χαμογελώ
περισσότερο.
Δεν ξέρω αν έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον από εσάς, να μπαίνει στη ζωή σας ένας άνθρωπος και να αλλάζει τις ισοροπίες,σ'εμένα
συμβαίνει για πρώτη φορά και είναι τόσο συγκλονιστικό.
Είναι ένας μήνας τώρα που έχει ξεκινήσει αυτή η ιστορία και μπορώ να πω ότι από την αρχή και από το πρώτο φιλί κατάλαβα
τη διαφορά απ'ότι είχα ζήσει εως τώρα, μόλις ακούμπησαν τα χείλη μου στα δικά του ένιωσα μια γλύκα μια ζεστασία και
τόσο οικεία που νόμιζα ότι αυτά τα χείλη τα γνώριζα από χρόνια.
Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτό που κάνει την κατάσταση τόσο ιδιαίτερη για εμένα,είναι ότι είναι ρομαντικός,τρυφερός,ευαίσθητος,
παθιάρης,πολύ πολύ τρελός και εκδηλωτικός, έχει καταφέρει σε τόσο λίγο χρόνο να μου γίνει τόσο απαραίτητος.
Μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι είναι ο πρώτος ενθουσιασμός που με κάνει να μιλάω έτσι,εγώ όμως πιστεύω ότι έχω βρει αυτό που
ζητούσα και ελπίζω να είμαι και εγώ ότι ζητάει.
Ουφ ...πολλά είπα για πρώτη φορά, όμως θα επανέλθω σύντομα ,"μην το λάβετε ως απειλή

10 σχόλια:

Grimdal είπε...

Καλή αρχή λοιπόν, καλό ξεκίνημα+αναμένουμε τα καλύτερα.

Υ.Γ.+σε μένα τον τελευταίο μήνα έχει έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο με αυτό που περιγράφεις, λες να είναι σύμπτωση; +όχι τίποτε άλλο, με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά ανθρώπου! :-)

Grimdal είπε...

Νομίζω ότι το "αγαπητοί συνοδοιπόροι" θα ταίριαζε καλύτερα. ΧΕ!ΧΕ!ΧΕ!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

καλώς όρισες στην παρέα μας
αναμένουμε τα καλύτερα που λέει και ο grimdal

Ζούλης είπε...

Αγαπητέ grimdal, ευχαριστώ για τις ευχές σου, όσο γι'αυτό που σου συμβαίνει τι να πω, ίσως είμαστε "αδελφές ψυχές"(χα..χα..χα).
Όσο για το "αγαπητοί συνοδοιπόροι" μου φάνηκε ότι είναι πολύ νωρίς, άσε να γράψει το κοντέρ μερικά χλμ. και βλέπουμε



Καλώς σας βρήκα αγαπητέ pavlos ελπίζω και εγώ στα καλύτερα αλλά αν δεν έρθουν, μπορούμε πάντα να ελπίζουμε στα χειρότερα....
Τέλως πάντων, θα ήθελα να μου κάνεις μια πλήρη ανάλυση με τις εντυπώσεις σου από το γραπτό μου, μια και έκανες το λάθος να το διαβάσεις, ο grimdal θα μου τα πει ιδιαιτέρως,δεν θα δεχτώ τίποτα λιγότερο από 10000 λέξεις στις οποίες θα εκθειάζεις το ταλέντο μου και το πόσο πολύ σου άρεσε το κείμενο μου.
Ελπίζω ότι εώς αύριο θα το έχω.
Φιλάκια χοχοχο

Marvin είπε...

Αχαα εσυ ευθυνεσαι που χασαμε τον grimdal απο τη μπλογκοσφιαρα τελευταια...χμμμμμ....

Αντε καλως ορισες στην παρεα! Σιδεροκεφαλος!

Ζούλης είπε...

Dear marvin the martian, είμαι αθώος για το έγκλημα, το φιλαράκι σου βαριόταν να καθίσει μπροστά στο p.c. και να γράψει δέκα λέξεις(ουπς...τον έδωσα)
Anyway,ευχαριστώ για τις ευχές σου και ελπίζω να κάνουμε καλή παρεούλα, παρεπιπτόντως την πάτησες και εσύ όπως και ο pavlos,
περιμένω μέχρι αύριο το μεσημέρι ανάλογο κείμενο (είμαι ψωνάρα,τι να κάνουμε)

Wrong Guy είπε...

Καλή αρχή!

Ανώνυμος είπε...

Αυτο με το ξεχειλισαν, επειδη το ζω τελευταιως, μη μου πεις οτι κ εσυ έπαθες κρισεις πανικου κλπ? Επίσης να σε συγχαρω που βρηκες τον αληθινό έρωτα, γιατι ετσι μου φαινεται πως είναι, και επειδη μαλλον ειναι ο Γκριμνταλ, να του πεις οτι ειναι πολυ αγενης που δεν μας απαντησε που τον καλωσωρισαμε και μας πρρρρρρρρρρ! :)))))))) Το πα και εδω γιατι θα εσκαγα! Φιλια, καλη αρχη!!!!

Ζούλης είπε...

Dear the wrong guy, ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τα λέμε σύχνα στο blog.



Αγαπητή onionfava δυστυχώς δεν ήταν μόνο κρίσεις πανικού, αλλά και πολλών άλλων.
Ευτυχώς όμως τώρα έχω ηρεμήσει και εκτιμώ διαφορετικά τις καταστάσεις,
αυτό εύχομαι να συμβεί και σ'εσένα πολύ σύντομα.
Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια, κατάλαβες πολύ καλά ποιός είναι και τι σημαίνει για εμένα.
Θα του μεταβιβάσω το παράπονο σου.
Φιλάκια πολλά και σ'εσένα,άντε και καλή μου αρχή, καλή ζωή και καλά στερνά...(χιουμοράκι κάνω)

g for george είπε...

Καλή αρχή, και φτου φτου, σκόρδα!

Θεέ μου, πόσο παραδοσιακός άντρας είμαι, πια...