Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Τον τελευταίο καιρό λόγω της πολύς δουλειάς, αλλά μάλλον περισσότερο λόγω "καψούρας", έχω πάθει μία έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης να το πω, άλλα σκέφτομαι και άλλα λέω να το πω, τέλος πάντων είμαι κάπου στο "geia sou.com".


Δεν ξέρω λοιπόν αν έχετε προσέξει τελευταίως ότι έχει η Αθήνα έχει γίνει πολύ όμορφη, υπάρχουν κάποιοι καλοί κύριοι και κυρίες οι οποίοι κατάλαβαν την έλλειψη χρώματος στην πόλη και μας γέμισαν όλες τους τοίχους, τις κολώνες και τους δρόμους με ωραία πολύχρωμα χαρτάκια με τις φατσούλες τους, ας είναι καλά οι άνθρωποι!!!


Παρατήρησα και κάτι άλλο, οι κάτοικοι αυτής της πόλης έχουνε γίνει πολύ της βόλτας, μάλιστα μαζεύονται οι περισσότεροι στο ίδιο σημείο, στο πεδίο του Άρεως και δημιουργείται συνωστισμός, μου αρέσει πάρα πολύ που κρατάνε χρωματιστές σημαίες(κόκκινες,πράσινες,γαλάζιες) μαζί με πολλές Ελληνικές, μήπως έγινε πάλι κανένας εθνικός θρίαμβος και δεν το πήρα χαμπάρι, τις κουνάνε με πάθος και κάτι αλαλάζουν, αν ήταν καλοκαίρι θα έλεγα ότι ή προσπαθούν να δροσιστούν ή να διώξουν το νέφος. Επειδή λοιπόν δεν βρίσκω μια εξήγηση, ενημερώστε με παρακαλώ, όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη, τι συμβαίνει, γιατί εγώ είπαμε έχω χάσει την επαφή.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

2 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

Hey!

Καλή αρχή!

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχα! Κριμα που δεν το προλαβα στην ωρα του :) Παντως και εγω δεν ξερω να σου πω την αληθεια, ευτυχως τελειωσε :)